وبلاگ راهنمای خرید هر آنچه که لازم دارید

چه محصولی را دوست دارید بخرید؟ خوب اول راهنمای خرید اون رو مطالعه کن

وبلاگ راهنمای خرید هر آنچه که لازم دارید

چه محصولی را دوست دارید بخرید؟ خوب اول راهنمای خرید اون رو مطالعه کن

  • ۰
  • ۰

 

این یکی از سخت افزارهای رایج در رایانه شما است. نباید با همان تکه آشغال ارزان که سالها داشتید گیر کنید. جایگزینی ماوس می تواند به شما در بهبود کار و بازی کمک کند ، به علاوه می تواند از آسیب مچ دست و انگشتان جلوگیری کند.
برای بیشتر کاربران ، ماوس استاندارد سه دکمه ای (جایی که چرخ اسکرول به عنوان دکمه سوم عمل می کند) وظیفه را به خوبی انجام می دهد. اما برای کارهای خاص ، به موش های طراحی شده ویژه نگاه کنید.

گیمرها همیشه باید روی یک ماوس مخصوص بازی سرمایه گذاری کنند. این شما را به بازیکن بهتری تبدیل نخواهد کرد ، اما گیم پلی بازی را کاملاً راحت تر خواهد کرد.

بهترین ماوس مخصوص بازی مزایای ارگونومیک را در اختیار شما قرار می دهد و باعث راحتی بیشتر آن برای جلسات طولانی بازی می شود. این یک سنسور با کیفیت بالاتر خواهد داشت که دقت آن را بهبود می بخشد.
و از همه مهمتر ، دکمه هایی دارد که می توانید برای سهولت انجام کارهای تکراری پیکربندی کنید. آیا باید اسلحه تک تیرانداز خود را بالا بیاورید ، یا از مدکیت استفاده کنید؟ با یک کلیک ساده می توانید این کار را انجام دهید. حتی می توانید ماکروهای پیچیده را به یک دکمه اختصاص دهید.

بسیاری از موش های مخصوص بازی ، از جمله UtechSmart Venus ، دارای سوئیچ های DPI هستند که می توانید از آنها برای تغییر وضعیت بین تنظیمات DPI بالاتر (برای سرعت بالاتر مکان نما) و تنظیمات DPI پایین (برای کنترل دقیق تر و دقیق تر) استفاده کنید. بعداً بیشتر در این باره

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • sama ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی