وبلاگ راهنمای خرید هر آنچه که لازم دارید

چه محصولی را دوست دارید بخرید؟ خوب اول راهنمای خرید اون رو مطالعه کن

وبلاگ راهنمای خرید هر آنچه که لازم دارید

چه محصولی را دوست دارید بخرید؟ خوب اول راهنمای خرید اون رو مطالعه کن

  • ۰
  • ۰

 

Image may contain Wristwatch and Digital Watch

اینها بهترین ساعت های هوشمندی هستند که پول می تواند از اپل واچ سری 6 شیک تا نیروگاه سامسونگ گلکسی واچ ، انجام همه کارها Moto 360 و تا TAG Heuer Connected فوق العاده خریداری کند.

اما تنها یک "بهترین ساعت هوشمند" می تواند وجود داشته باشد و بهترین ساعت هوشمند جهان در حال حاضر ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 است.

از بین همه پوشیدنی های موجود در سال 2020 ، اپل واچ از پیشرفته ترین پلتفرم برخوردار است. همچنین جذاب ترین و ، مسلماً ، از نظر فنی از رقبای خود پیشرفته تر است.

بهترین ساعت هوشمند برای کودکان: ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام برای مچ های کوچک
بهترین ساعت اپل: کدام مدل را باید خریداری کنید؟
بهترین ساعت های مردانه: راهنمای ساعت ها و مارک های ساعت
بهترین ساعت هوشمند ارزان: ساعت های هوشمند ارزان قیمت برای همه
بنابراین ، در حال استفاده از آن ، ما Apple Watch Series 6 را به عنوان بهترین ساعت هوشمند موجود برای خرید در حال حاضر توصیه می کنیم ... اما البته گزینه های دیگری نیز وجود دارد زیرا اگر دستگاه اندرویدی داشته باشید ، Apple Watch آنرا کوتاه نمی کند ...

خوشبختانه برای شما خواننده گرامی ، ما همچنین گزینه های درخشان برای کسانی که آیفون ندارند ارائه شده است.
بدون شک اپل در مورد ساعت های هوشمند پادشاه است ، اما چگونه توانسته است چنین موفقیت شهاب سنگی را کسب کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم…

اول اینکه ، این تنها ساعت هوشمند است که باعث ایجاد یک نوع علاقه می شود ، و نه فقط از طرف معتادان فناوری ، بلکه از طرف عموم مردم. این علاقه دقیقاً به رقبای اپل کمک نکرده است ، اما به ساعت هوشمند اپل در شش نسل کمک کرده است.

ناگفته نماند اگر قصد دارید به طور کامل به پاسخ این سوال که ساعت هوشمند چی بخرم برسید من به شما پیشنهاد می کنم که وارد سایت هلورین و پست ساعت هوشمند چی بخرم از هلورین(منبع) را مطالعه نمایید.

بعدی تمرکز بزرگ بر سلامتی و تناسب اندام است. اپل واچ می تواند ریتم قلب شما را کنترل کرده و در صورت تشخیص بی نظمی ، به شما مراجعه کند و به پزشک مراجعه کنید ، می تواند با خدمات اورژانسی که دچار آن شده اید تماس بگیرد و با ردیابی دویدن ، سلامت شما را حفظ می کند. این ویژگی های بالقوه نجات دهنده دلیل عمده ای است که مردم ساعت های سنتی خود را برای Apple Watch رها می کنند.

سرانجام ، طراحی تقریباً عالی است. این دو گزینه در اکثر مچ ها متناسب هستند و همچنین بسیار راحت هستند. این تنها دستگاهی است که مرز بین تکنولوژی و مد را می گیرد. این به سادگی بهترین ساعت هوشمند موجود است.

هر نسلی شاهد پیشرفت های جزئی بوده که برای تکمیل ساعت بسیار تلاش کرده است. سری 2 ضد آب و اضافه کردن GPS را اضافه کرد و سری 3 با افزودن Cellular این وضعیت را بهبود بخشید ، بنابراین می تواند بدون حضور آیفون شما از داده ها استفاده کند ، اما باز هم وفادار به طرح اصلی.

سری 4 با صفحه نمایش جدید و خیره کننده ای که تا لبه های دستگاه کشیده شده است ، طراحی را بهبود بخشید. سری 5 طراحی عالی سری 4 را حفظ کرده و گزینه های سفارشی سازی بیشتری (از جمله گزینه مطلوب تیتانیوم) و نمایشگر همیشه روشن را به آن اضافه کرده است.

Apple Watch Series 6 (ساعت هوشمندی که ما در اینجا توصیه می کنیم) یک حسگر اکسیژن پالس را به سیستم بهداشتی خود اضافه می کند ، صفحه نمایش همیشه روشن آن را در حالت کم نور 2.5 برابر روشن تر می کند ، برخی از جنبه های دیگر را اصلاح می کند (مانند اضافه کردن ارتفاع سنج همیشه در حال اجرا) ، به سمت پردازنده جدید S6 حرکت می کند و تمام ویژگی های جدید watchOS 7 را در اختیار شما قرار می دهد.

به زبان ساده ، اپل واچ سری 6 ما را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. طراحی کاملاً ملاحظه و براق است ، صفحه نمایش از نظر PPI و عمق رنگ ، عالی است و تعداد برنامه ها و لوازم جانبی شخص ثالث بی نظیر است.

این نکته آخر مهم است ، زیرا اگر شما در حال خرید وسیله شخصی مانند ساعت هستید ، در واقع می خواهید این دستگاه بی نظیر باشد.

منبع: این پست 

  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • sama ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی